Wednesday, April 18, 2012

18.04.12

Noniii, nüüd siis on olnud järgmine loeng ära ja avaldan selle loengu kodutöö. Kodus pidime siis juhuslikult valitud grupiga tegema võrdleva tabeli õpiteooriatest. Ülesanne oli huvitav, ent võõraste inimestega oli seda äärmiselt ebamugav teha, kuna kõigil on omad tegemised ja värgid.

Minu ülesandeks oli koostada mõistekaart kogemustest lähtuvast õpiteooriast. Selle põhiline seletus ongi see, et inimene peab ise olema aktiivne ning õpitu kergelt vastuvõtma. Õppida võime nii negatiivsetest kui positiivsetest asjadest.

Teised said valida transformatiivse, narratiivse ja enesejuhitud õppimise vahel.
Mina pooldan kõige rohkem kogemustest õppimist.

Tänane loeng oli väga huvitav. Saime teha jälle palju rühmatööd ja osaleda aktiivelt loengus. Loeng algas nö soojendava mänguga. Kus pidime käime ringi ja ütlema muusika saalte üksteisele tere. Kui muusika seiskus, siis pidime koostama kolmesed grupid ja vastamale küsimustele.

Edasi rääkisime ja analüüsisime kodutöid. Siis võtsime edasi järgmise osa - REFLEKTSIOONID.
Õppisime tundma reflektsiooni astmeid (kirjeldamine, vastamine, seostamine, põhjendamine, rekonstrueerimine).

Järgmisena tegime õpipäeviku reflektsiooni. See oli huvitav ülesanne. Minu jaoks ei tundunud see ülesanne raske, mõtted lendasid ja kirjutada oli lust.

Mis on õpipäeviku idee? Õpitu kordamine, analüüsimine. Samuti eneseväljendusoskuse arendamine.

Mina ja õpipäevik oleme nagu vanad sõbrad, kuna olen ka varem blogi pidanud ja see ei ole mulle vastu karva:)

Päikest!


No comments:

Post a Comment