Friday, March 30, 2012

Minust endast..

Olen varem ka blogi pidanud (umbes pool aastat), kuid see jäi aja nappuse tõttu pooleli. Ent praegu on tagantjärgi väga huvitav lugeda, mis mõtted mu peas tol ajal jooksid.

Ma arvan, et ma olen õppinud terve oma eelneva elu ja kindlasti õpin edasi ka kogu oma järgneva elu. Mida tähendab õppimine minu jaoks? Õppimine on millegi uue omandamine. Õppime me kõikide oma meeltega. Me haistame, kombime, maitseme, jne.

Ma ei saa öelda, et ma olen alates esimesest klassist saati tuupur/nohik olnud, kuna mul on alati olnud neljad-viied. Kui kohtan oma vanu klassijuhatajaid, siis nad alati räägivad, kuidas Ma olevat koolis olnud, kui teise õpetaja eest. Et mulle olevat meeldinud kõiki alati suunata.

Gümnaasiumis hinded natuke muutusid. Kursustel tuli ette ka mõni kolmeke, ent kokkuvõtteks suutsin alati ikka nelja saada:)

Milline õppija ma olen? Kindlasti n.ö hästi "haarav". Kui ma kuulan ja panen tähele, siis kodune õppimine on põhimõtteliselt mittevajalik.

Nüüd, kui olen ülikoolis, siis pean tunnistama, et olen muutunud veidike laisaks. Pole enam seda harjumust sees, et kõik peab kohe ära tegema. Ootan ikka pigem lõpputähtajani(NAGU KÕIK):D

Mis on mu eesmärk sellel kursusel? teadmised täiskasvanute kohta, kuidas õpetada endast vanemaid/elukogenumaid inimesi? Enda suhtlemis- ja grupitöö valmistamisoskuse parandamine.




No comments:

Post a Comment